Šok při převzetí bytu. Původní majitel uřezal všechny elektrické rozvody

02.03.2015

Dana Doležalová z Hradce Králové kupovala malý byt na okraji města a těšila se na chvíli, kdy bude mít od nového domova klíče. Při převzetí bytu na ní ale čekalo nemilé překvapení. Původní majitel totiž v celém bytě odstříhal elektrické vývody přímo u zdi.

"Před rokem a půl jsem se rozhodla, že se odstěhuji z domu mých rodičů a pořídím si vlastní bydlení. Vila rodičů byla sice dostatečně prostorná na to, abychom tam žili všichni, ale cítila jsem, že je potřeba se konečně osamostatnit a jet si po své vlastní dráze. Měla jsem stabilní zaměstnání i úspory, takže jsem byla rozhodnutá jít rovnou do nákupu vlastní nemovitosti, než platit nájem někomu cizímu," říká Dana.

Vhodný byt, který přesně odpovídal jejím požadavkům, našla po měsíci hledání. "Do práce jsem to měla čtvrt hodiny, nedaleko žijí rodiče a blízko bylo i do přírody. Mám psa a chci s ním chodit na příjemné procházky," vypráví Dana. Celý bytový dům prošel před rokem rekonstrukcí. Ta zahrnovala mimo jiné i zateplení fasády, nová okna a moderní výtah.

"Majitel chtěl za byt téměř dva miliony. V bance jsem si proto musela vzít hypotéku na 20 let. Kdyby nastal nějaký problém, měla bych prakticky zničený život. Od známých jsem slyšela plno šílených historek spojených s nákupem nemovitosti. Obrátila jsem se proto na odborníky, kteří byt prověřili po právní i technické stránce a navíc upravili rezervační a kupní smlouvu tak, aby pro mě nepředstavovala riziko," popisuje svůj postup Dana.

Zajímá Vás, jak příběh paní Dany dopadl?

Čtěte dále na iDnes

© 2020 ALISEN s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky