Koupila byt a při převzetí byl zaházený bincem až po strop

22.05.2016

Jana Pánková si vyhlédla byt v pražských Dejvicích. Koupě proběhla překvapivě hladce, nečekané komplikace přišly až při přejímce. Majitel a dosavadní nájemník zde totiž jako bonus zanechali celý kontejner harampádí.

"Byt v Dejvicích jsem našla úplnou náhodou, když jsem tudy procházela a viděla reklamu v okně. Tuto čtvrť mám ráda. Už jsem tady jednou bydlela a mám zde i mnoho známých," říká Jana.

Brzy si domluvila s makléřem prohlídku a za několik dní si plácli. Celý proces byl velmi rychlý a bez větších zádrhelů. Majitel bytu žije dlouhodobě v zahraničí, proto Jana většinu formalit vyřizovala s makléřem, který měl plnou moc.

"Po celou dobu bydlel v bytě nájemník. Místnosti byly kompletně zařízené, ale protože jsem si chtěla přivézt své vybavení, e-mailem jsme se s majitelem a makléřem domluvili, co tam zůstane. Majitel slíbil, že po podpisu smlouvy a odstěhování nájemníka, veškeré věci a vybavení, které nechci, vyklidí za pomoci svého známého," popisuje situaci Jana.

Vzhledem k tomu, že byl dosud na majitele spoleh, nebyl důvod o jeho závazku jakkoli pochybovat. Když však došlo k přejímce bytu, vše bylo jinak.

"S makléřem jsme se domluvili na přejímce na jedno lednové odpoledne. Už jsem se opravdu těšila, až budu mít konečně klíče a byt si pěkně v klidu a o samotě vychutnám," prozrazuje Jana. Rozčarování přišlo však ještě dřív, než se do bytu dostala.

Jak dopadl příběh Jany se dočtěte zde:

iDNES.cz

© 2020 ALISEN s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky