Seniorka prodala velký byt. Hledání nového domova se zkomplikovalo

17.02.2017

Když se Milena Vojáčková po smrti svého manžela rozhodla vyměnit velký brněnský byt za menší. Nenapadlo ji, že při hledání nového domova narazí na neférové jednání.

"Manžel mi zemřel před dvěma lety. Bydleli jsme společně ve velkém bytě téměř na okraji města. Protože jsme tam prožili skoro třicet let života, neuměla jsem si představit, že bych se měla od toho místa odloučit a přestěhovat se jinam. Ale časem mi v tom rozlehlém bytě začalo být nepříjemně. Zbytečně moc prázdného místa, zbytečné náklady na topení, bylo potřeba začít přemýšlet o nějakém řešení," svěřuje se Milena.

O celé situaci seniorka dlouho diskutovala i se svým synem. Ten žije v Plzni a několik měsíců v roce tráví pracovně v zahraničí. Domluvili se, že on bude sledovat nabídku realit na internetu a Milena zjistí, jak moc vážný zájem má o její byt vnučka sousedky, která jednou tuto nabídku vyslovila. Zároveň se seniorka rozhodla navštívit nedalekou pobočku realitní kanceláře.

"Realitní makléř byl moc milý. Moc pěkně jsme si popovídali. Řekla jsem mu, že bych chtěla něco menšího a on mi ukázal inzeráty několika bytů v nejbližším okolí. Pár z nich se mi podle obrázků moc líbilo. A hned při cestě z realitní kanceláře jsem zazvonila na sousedku a nastínila jí svůj plán. Ta byla nadšená, protože její vnučka se stále pro jiný byt nerozhodla," vypráví Milena.

Více na iDNES.cz

© 2020 ALISEN s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky