Rekonstrukce bytu byl podfuk. Šokovaná majitelka příšerně naletěla

12.04.2015

Hana Němcová si říkala, že má konečně štěstí. Dozvěděla se o prodeji pěkného zrekonstruovaného bytu v klidné části Pardubic. Těšila se na příjemné bydlení a pak přišel šok. Rekonstrukce bytu byl jen umně dotažený podvod. Opraveno nebylo nic.

"V červenci loňského roku jsem se od svých známých dozvěděla, že je k prodeji byt u nich v ulici. Přišlo to jak na zavolanou. Dcera čekala miminko a já chtěla mladým v začátku pomoc. Hledala jsem pro sebe menší byt a svůj jim chtěla přenechat," říká Hana.

Spojila se s majitelkou doporučeného bytu a šla se na nemovitost podívat. "Byt 2+1 se mi ihned zalíbil. Vypadal útulně a velikost mi také vyhovovala. Během prohlídky jsem si místnosti několikrát prošla, vnímala jsem celkovou atmosféru a představovala si, jak si vše zařídím," popisuje svou první návštěvu.

Majitelka Haně během prohlídky emotivně vyprávěla, jak byt rekonstruovali. Mluvila o nové kuchyňské lince s vestavěnými spotřebiči. Vychvalovala nové podlahy a kompletně vyměněné interiérové dveře. Tvrdila, že v průběhu rekonstrukce zazdili původní dveře ze vstupní chodby do kuchyně a z praktických důvodů vstup posunuli. Natěšená budoucí majitelka odcházela s dobrým pocitem.

Čtěte dále na iDnes

© 2020 ALISEN s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky