Na zlomené srdce si koupila byt. V říjnu ji nemile překvapil

17.10.2017

Když si rodačka z Pardubic pořídila v sousedním Hradci Králové svůj vlastní byt, byla štěstím bez sebe. Spokojenost však trvala krátce. Přesně do chvíle, kdy se venku ochladilo a bylo třeba začít topit.

"Byt jsem si kupovala v době, kdy jsem se po mnohaleté známosti rozešla s přítelem. Nebylo to pro mě vůbec veselé období. Potřebovala jsem tehdy udělat tlustou čáru za vším. A tak jsem to opravdu vzala z gruntu, tedy od bydlení," vzpomíná Karolína, co ji přimělo přestěhovat se z rodných Pardubic po pětatřiceti letech.

Mladá žena se rozhodla, že pokud už se má stěhovat, tak do vlastního.

"Bylo jasné, že musím z Pardubic. A logickou volbou bylo začít s pátráním po novém domově v nedalekém Hradci. Mám tady práci a protože jsem zde studovala na univerzitě, tak i hodně přátel. V posledních letech jsem je dost zanedbávala, tak jsem se těšila, že s nimi budu moct trávit víc času," vysvětluje.

Nabídka nemovitostí v té době byla ještě slušná, a tak během pár týdnů navštívila několik bytů. Jeden z nich se jí zalíbil natolik, že za několik dní podepsala rezervační smlouvu a vrhla se do zařizování úvěru na bydlení.

Zbytek článku na iDNES.cz

© 2020 ALISEN s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky